.:: AKCE KLUBU :: V ROCE 2001 :: Lovili jsme garďáky ::.

Ve dnech 16 – 18.2.2001 jsme uskutečnili dlouho připravovanou akci kdy bylo naším cílem odlovit co nejvíce členů spřáteleného klubu Gardekorps.
   Akce probíhala v prostoru mezi obcemi Roztoky a Skryje poblíž Křivoklátu. Celé akci velel sgt Průša a pravidla byla následující : Odchyt soupeře na zavolání – 1.bod, vlákání do léčky – 2.body, vyhmátnutí spících – 3.body
   Náš lovecký tým vyrazil v pátek 16.2. v 17.20 z Prahy. Na místo do Roztok jsme dojeli asi v 19.30 a ihned započal usilovný pochod na určená místa. Ve vlaku jsme totiž byli rozděleni na čtyři skupiny a každá měla za úkol překrývat určitý prostor.
   Já osobně jsem byl ve čtyřčlenné skupině která měla za úkol krýt Leontýnskou cestu.
Na místo překrytí jsme dorazili okolo 22.00 a šli si hned lehnout protože akce sama měla začít v 22.00 a na místo našeho krytí mohl soupeř dorazit tak ve 24.00.
   V mojí dvojici byl Bohouš z Teplic a tak jsem si vzal první hlídku od 24.00 do 02.00.  Celou noc se nic podstatného nedělo, jen štěkot psů z nedaleké vesnice naznačoval že Garďáci jsou poblíž.
   Ráno jsme se kupodivu shromáždili všichni až na Šusťu a Duffyho, s kterýma jsme se měli sejít u mostu přes Úpořský potok, a v 10.00 jsme vyrazili k druhé linii. Nutno podotknout že terén v oblasti akce je nesmírně hezký a náročný na pohyb. Kopce se střídají s různými druhy lesa a není nouze o sem tam nějakou tu skálu.
   K místu srazu jsme se blížili v 11.00. Sestup k mostu místy připomínal spíše sestup z K 2 než z malého kopce na Křivoklátsku, ale všichni to zvládli a u mostu jsme se sešli s Šusťou a Duffym.
   Poposedali jsme na bágle a zahájili oběd. Naštěstí to sgt.Průšovi myslelo a tak poslal na místa možného příchodu Garďáků hlídky.
   Za chvíli jsme uviděli kráčející Kuncovce po cestě. Zřejmě nás uviděli ve stejný moment a zkusili zmizet, ale to už jim Duffy sdělil že je pozdě. Máme čárku.
   Po družbě s odchycenými jsme pokračovali ve dvou skupinách na druhou a poslední linii na Skryjském potoce.
   Linie byla obsazena v 14.00 a začalo čekání.
   Martin se vydal na průzkum a zjistil, že nám prošli i Nutelovci a tak nám zbyl jenom Pavel Kmoch. Mysleli jsme, že čeká na tmu a tak bylo rozhodnuto, že budeme hlídat až do 22.30. Bohužel jsme tam mrzli zbytečně. V 20.30 došla zpráva, že všichni jsou už na cílovém bodě. Pavel nám prošel těsně podél Berounky. Takže akce skončila. Pro příště se musí dohodnout nějaký signál o ukončení, abychom tam nemrzli zbytečně.
   Naše sqadra se odebrala do místní hospůdky na grog a pár piv. Po družbě s místními jsme se odplahočili na cílový kopec, který jsme po chvíli bloudění a několika akustických signálech našli.
   Na poměrně větrném kopci jsme všichni popili tvrdý alkohol a většina zalezla do spacích pytlů, protože jsme toho měli všichni dost.
   Ráno byla zřejmě zima, protože mě zamrzla voda ve felině.,Po ranní kávě a snídani jsme se odebrali do vesnice na autobus a jeli do Rakovníka. Autobusák z nás měl docela legraci, jen nechápu, proč se místní hezké slečny tísnili vpředu a nešli si sednout na volná místa vzadu.
   V Rakovníku se jedna parta odebrala na vlak, respektive do restaurace a druhá jela hned autobusem domů. My co jsme jeli vlakem jsme ještě v Praze zapadli do CI 5 a tam se dorazili.
   Akce se docela zdařila a doufám že jí příští rok zase zopakujeme.